Search
  • Aneta Jandová

Letní brunch pro ženy


Na začátku června jsme ve spolupráci s firmou Conectio a Microsoft přichystali pohodový event pro ženy ze světa HR Managementu. Celé jsme to pojali jako letní brunch, a proto i místo bylo tematické - kavárna Město moře nám poskytla krásné zázemí i s venkovním posezením.

Hlavními tématy akce byly 3 pilíře:


- jak zajistit, aby "přijít do kanceláře stálo za to!"

- jak využít data pro nastavení hybridní práce a zlepšení duševního zdraví

- jak řešit situaci Home Office například efektivitu, socializace, interní pravidla



Bez zážitku a dobrého jídla by to ale nebylo ono!


Kromě výborné snídaně, brunche a kávy čekal na ženy i zážitek v podobě workshopu krasopísma. Je to skvělý způsob odreagování mysli, relaxu a zároveň dávky kreativity.


Bylo skvělé opět se osobně potkat s našimi klienty a zároveň poznat nové inspirativní osoby.

 

Letní business snídaně v Hospodářské Komoře ČR


V červnu to ale nebyla naše jediná business snídaně - rozhodli jsme se pokračovat.

Tentokrát jsme zavítali do prostor Hospodářské komory ČR a pozvali jsme odborníky ze světa HR, aby promluvili na téma kariérní růst a nástupnictví.

Na akci vystoupil mimo jiné i VP Human Resources & Sustainability ve společnosti Albert Česká republika, Ctirad Nedbálek, který se podělil o své zkušenosti z dlouholeté praxe.



A jako třešnička na závěr čekala na hosty malá pozornost v podobě sladkého balíčku plné čokolády z české čokoládovny Janek, kteří vyrábí domácí a poctivou čokoládu.


Děkujeme všem za účast a těšíme se na příště!


S láskou,







57 views0 comments


Tuto sobotu 20.března bude Mezinárodní den štěstí (pokud jste o něm nevěděli, tak se nemáte za co stydět, i pro nás to byla až do nedávna novinka :))

Nicméně nám přijde, že letos, v této situaci, je ještě mnohem důlěžitejší ho podpořit a tak trošku "oslavit". Spoustu lidí teď zapomíná radovat se z maličkostí, ocenit to, co má, v čem žije a uvědomit si priority, které ho dělají šťastným.Tento den má za cíl upozornit na důležitost pocitu štěstí v životě všech lidí, ať už je to v osobním či pracovním životě.


Do projektu se zapojila spousta firem z celé ČR a sdílejí spolu své tipy na to, jak potěšit své blízké nebo kolegy. Je to taková velká rodina, kde se všichni navzájem podporují a sdílejí své radosti z maličkostí v této nelehké době. A právě proto nám přijde tento "svátek" sympatický a rozhodly jsme se ho oslavit společně v Autentice.


Pokud byste se do projektu rádi zapojili také - ať už osobně, nebo se svou firmou, stačí vyplnit formulář na TÉTO stránce a na e-mail vám přijde takzvaný "HappyKit", což je balíček nápadů na aktivity, do kterých se můžete pustit se svým týmem - tentokrát i online.


Pro někoho možná "hloupost", ale nám to smysl dává :).

Pokud se do projektu zapojíte, určitě s námi sdílejte své aktivity, pocity a jak jste si den užili.

My to společně oslavíme v pátek a dáme Vám vědět, co jsme vymyslely (sledujte nás na Instagramu @autentika_cz )

Těšíme se!


S láskou..


Holky z Autentiky <3





33 views0 comments
  • Tereza

Event marketing, jedna z nejdůležitějších komunikačních disciplín, která podporuje a spojuje společnost, utrpěla kvůli pandemii Covid-19 obrovský zásah. Zrušené byly jak nejvýznamnější světové veletrhy o desítkách tisíc účastníků, tak i komorní svatby s nejbližšími přáteli.


V suchých číslech celý obor na základě první vlny průzkumu České eventové asociace tratil přes miliardu korun. Toto číslo každým dnem dále roslo o stovky milionů a vedlo k druhé vlně průzkumu, jehož výsledky budou zveřejněn blízké době.


Ačkoliv by se mohlo zdát, že eventové společnosti nebudou mít po konci karantény co na práci, není to zcela pravda.


V lidech se po mnoha týdnech restrikcí a izolace klíčí a stále více sílí touha po starém životě. Po životě ve společnosti. Po životě beze strachu. 


Čím dál více se lidé chtějí znovu setkávat a žít život společně. Nejen v rámci rodiny, ale i s kolegy a přáteli. Chtějí se setkávat znovu v práci, na koncertech, v restauracích, v divadlech, na konferencích. Chtějí zpět svůj společenský život. 


Toto všechno, pandemie a vůbec celá situace spojená s Covid19 proto motivovala k vytvoření iniciativy Nocovid, která má za úkol stanovit pravidla a principy nové doby event marketing.


Vidíme kolem sebe společnost, která má velkou schopnost solidarity a vzájemné odpovědnosti. Společnost, která dokáže akceptovat nová pravidla, díky kterým se nebude bát a začne znovu plnohodnotně žít.


A jak jsme k eventům přistupovali v době karantény my?

I my jsme podobně, jako jiné firmy, pohotově reagovali a utvořili nový koncept online teambuildingových programů pro týmy všech velikostí, který znovu nastartuje drive, motivaci a produktivitu Vašich zaměstnanců.


V této době, více než kdy jindy, potřebují týmy stmelit a utužit kolektiv. Omezení osobního kontaktu, neustálý home office a finanční nejistota může působit negativně na vztahy mezi kolegy a to je potřeba změnit!


Pro více informací nám napište na info@autentika.cz


S láskou

Autentika <3

40 views0 comments