top of page
katerinamoravcova_foto-46.JPG

EVENT SUPPORT SPECIALIST

Pomáháme firmám, které potřebují jistotu, že jejich akce proběhnou hladce a bez stresu.

Hledáte někoho, kdo vám pomůže s organizací firemních akcí — ať už jednorázově nebo průběžně během celého roku? Zajistíme vše od přípravy až po realizaci: koordinaci na místě, komunikaci s dodavateli, program, techniku i rozpočet.

Podle vašich potřeb můžeme plánovat a zajišťovat jednotlivé události, nebo vytvořit celoroční plán firemních akcí, setkání, večeří, meetingů či dárků pro zaměstnance. Vy se soustředíte na svůj byznys, my se postaráme o zbytek.

katerinamoravcova_foto-54.JPG

Zkušenosti

Více než 8 let v produkci firemních akcí

– od malých setkání po velké eventy.

katerinamoravcova_foto-53.JPG

Podpora

Jsme vaše posila do týmu

– bez papírování, bez čekání.

katerinamoravcova_foto-50.JPG

Flexibilita

Přizpůsobíme se vám

– jednorázově nebo dlouhodobě.

 

Pro koho je služba ideální

Pro společnosti, které potřebují profesionálně připravit a zrealizovat akci, ale nemají vlastní tým či kapacitu.

Pro ty, kteří organizují firemní akce nebo zaměstnanecké aktivity, ale hodí se jim zkušená pomoc, kreativita nebo koordinace.

Pro společnosti, které chtějí pomoc s jednorázovou událostí i dlouhodobým plánováním meetingů, večeří, firemních setkání, dárků, ...

Co pro vás zajistíme?

Logistickou a organizační podporu

Dohled nad rozpočtem, harmonogramem a detaily

Koordinaci dodavatelů, cateringu, AV techniky i výzdoby

Možnosti spolupráce

Krátkodobá spolupráce

Základní hodinová sazba:

? Kč / hod (bez DPH)
Flexibilní nasazení dle potřeby

– ideální pro nárazové akce nebo porady

Dlouhodobá spolupráce

1 zkušený event koordinátor na 12 měsíců
Pravidelná přítomnost v kanceláři nebo online (např. 1 den týdně)
Podpora 2 velkých eventů za rok
Cena: ?? 000 Kč / měsíc (bez DPH)
(včetně 7 hodin týdně + průběžný support)
Onsite koordinace větších akcí:

od ?? 000 Kč / den (bez DPH)

Outsourcing

2 akce ročně

Kompletní předprodukce a onsite produkce Celkem: cca ?? 000 Kč / akce (bez DPH)?? 000 Kč / rok za dvě akce

Výhody spolupráce

Okamžitá podpora bez zdlouhavého náboru

Využití know-how zkušeného eventového profesionála

Flexibilní spolupráce podle potřeby

Chcete se domluvit na spolupráci nebo nezávazné konzultaci?

Odesláno.

bottom of page