Please reload

Recent Posts

Tip, jak si v HR ušetřit starosti při pořádání firemních akcí

November 26, 2017

 

Pořádání pravidelných firemních akcí přináší často stres a zatěžuje interní zaměstnance zejména z oblasti HR. Většinou se jedná o celofiremní kick off nebo tematická firemní setkání vybraných oddělení.

Čas a starosti můžete ušetřit velmi přímočaře a ještě při tom můžete potěšit zaměstnance. Povedlo se v následující společnosti, kde získali následující zpětnou vazbu: „Naše HR manažerka má konečně víc času a energie na skutečnou práci. Organizaci firemního setkání pro zaměstnance jsme tentokrát zadali profesionálům. Změnu si chválí všichni ve firmě.

Jak zajištění firemní akce může vypadat právě v té Vaší společnosti?


Zeptejte se nás ZDE.

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Follow Us

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Search By Tags
Please reload

Archive
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square