Zážitky  změní vnímání  firemní kultury způsobem, který ocení Vaši  zákazníci i  zaměstnanci.

Naše firma potřebovala impuls pro změnu firemní kultury a brandu. Autentika nám pomohla vyhnout se napětí a zmatkům, které podobný krok zpravidla provázejí, a to doslova hravě. Změna brandu totiž probíhala formou speciálně připravené hry. Ta rozpohybovala celý manažerský tým, takže ke změnám došlo nenásilně a ve výborné atmosféře. Princip hry byl následující: účastníci procházeli pěti stanovišti. Každé reprezentovalo jedno téma firemní kultury. Měli za úkol ztvárnit firemní hodnoty, představit firemní vizi, poslat zákaznický vzkaz či si vyzkoušet speciální formy komunikace a leadershipu. Netradiční způsob ztvárnění pomohl všem intenzivně zažít, co firemní kultura skutečně znamená. Zároveň si uvědomili, co je důležité, a na čem je třeba dál pracovat. Celý průběh hry jsme navíc zdokumentovali. Jedinečný zážitek bude ještě dlouho velkou inspirací pro všechny, kdo se hry zúčastnili.

KLIENTI PÍŠÍ:

JAK NA FIREMNÍ KULTURU  „LIVING THE BRAND“.

Chcete, aby Vaše firemní kultura upoutala a nadchla Vaše zaměstnance, manažery a zákazníky?


Co to zkusit hned teď?

Napište nám. Připravíme Vám první koncept a vy pak jednoduše změníte firemní kulturu a brand.